Jag kunde inte hitta det jag letar efter. Erbjuder ni även skräddarsydda beställningar för enskilda förfrågningar?
Ja. Kontakta oss gärna direkt och beskriv dina behov så gör vi vårt bästa för att tillgodose det du söker.
Vilka material används i produktionen?
Materialen beror på vilken produkt du väljer. Vi ökar dock ständigt utbudet av olika material och vi garanterar att de uppfyller de högsta kvalitetsstandarderna.
Hur lång tid tar det att producera min beställning?
De flesta av produkterna produceras och skickas inom två arbetsdagar efter att beställningen har gjorts. Stora specialanpassade beställningar kan ta upp till fem arbetsdagar, men i sådant fall får du information om detta.
Hur gör jag en beställning?
Du kan antingen skapa din skylt från grunden på vår designsida eller välja en av våra färdiga skyltar och anpassa den efter dina behov. Öppna designverktyget och välj önskad typ av produkt. Anpassa sedan produkten enligt dina krav och lägg den i varukorgen. När du har lagt dina skyltar i kundvagnen kan du gå till kassan och betala för dina varor.
Hur kan jag spåra statusen för min beställning?
När du har gjort din beställning skickas den automatiskt direkt till produktionen. Vi skickar ett e-postmeddelande så snart din beställning har skickats. Detta meddelande kommer även att innehålla spårningsnumret så att du kan spåra ditt paket under transporten. Om du har ytterligare frågor, tveka inte att kontakta oss direkt med ditt beställnings-ID.
När får jag min beställning?
Leveranstiden beror på många faktorer, såsom produktionstid, leveranstyp och destinationslandet. Tiden från att beställa till mottagande kan variera från 3 till 21 arbetsdagar. De flesta av våra beställningar med standardfrakt levereras dock inom en vecka.
Vilka betalningsmetoder accepterar ni?
Det finns tre betalningsalternativ att välja mellan:
Kreditkort, PayPal, faktura
Var kan ni leverera till?
Vi levererar globalt.
Hur mycket kostar frakten?
Fraktavgiften beror på beställningens vikt och den leveransmetod du väljer. Du kan kontrollera den beräknade fraktkostnaden i kassan.
Kan jag ändra min leveransadress när jag gör en beställning?
Du kan bara ändra leveransadressen medan din beställning fortfarande är i produktion. Vänligen fyll i kontaktformuläret eller skicka ett e-postmeddelande så snart som möjligt. Våra representanter kommer att korrigera din leveransadress och skicka ett bekräftelsemail.
Vad är er returpolicy?
Vi kommer att utfärda en fullständig återbetalning av kostnaden för den returnerade varan om du inte är nöjd med din produkt. Fraktavgiften återbetalas inte om produkterna har förberetts och skickats på rätt sätt. Vi kommer emellertid att utfärda en fullständig återbetalning inklusive frakt för eventuella skadade, defekta eller felskickade varor. För att få en full återbetalning, om den är berättigad, vänligen kontakta vår kundtjänst för att starta returprocessen inom 14 dagar efter att du mottagit dina varor. Varan måste returneras i sitt ursprungliga skick. Denna returpolicy gäller inte för anpassade eller personliga produkter.
Hurdan är er utbytesprocess?
Innan du vidtar några åtgärder för att returnera en vara för att byta ut den, vänligen kontakta oss och inkludera en förklaring till varför du vill byta ut varan. Våra representanter svarar dig så snart som möjligt och ger dig exakta instruktionerna för returen.
Hur använder jag marktek designverktyg?
Du kan ladda ner bruksanvisningen här